2013. október 25., péntek

Saját ruhadarabok bemutatása

Sziasztok,
már nagyon sokan mondtátok, hogy egy-egy ruhám és összeállításom nektek mennyire tetszik, már párszor olyan kérdéssel is szemben találtam magamat,hogy mondjuk a bakancsomat hol vettem? Honnan van ez a felsőd? A csíkos nadrágodat hol vetted? 
És mivel én ezekre is mindig válaszolok, így arra gondoltam, hogy most inkább a legtöbb outfit-ben szereplő darabokat egyesével bemutatnám nektek, arra gondolok ezalatt,hogy hol vettem őket, mennyi volt az ára /persze sajnos nem mindegyikre fogok emlékezni pontosan, mert lesz olyan amit már nem most vettem/ és lesz mellette egy adott összeállításból egy kép, hogy mégis tisztában legyetek vele,hogy melyik ruhadarabra gondolok ezalatt. Remélem nektek is pont annyira tetszik az ötlet, mint nekem.
Nem olyan lány vagyok aki irigy, és már csak azért sem mondja meg,hogy honnan vette a ruháit, és így szerintem mindenkinek jó lesz. 
Puszi,Berni.

CIPŐK:
Amint látjátok a legtöbb lábbelimet a Deichmann-ban veszem, ami nem véletlen, hiszen egy részben ez amiatt is van,hogy az unokatestvérem ebben az üzletláncban dolgozik, és minden darabot sokkalta áron alul kapunk meg. A másik fele meg az,hogy az ottani darabok nagyon gyönyörűek, mindig találok valami kedvemre valót a polcokon. Bár mostanában az árkategória sajnos kicsit emelkedett.
Nem igazán vagyok az a fajta lány aki csak a cipőknek él, én inkább felső és nadrág őrült vagyok, azokat a darabokat vásárolom meg elsődlegesként.

A másik üzletlánc a Fast&Furious azaz F&F gondolom ezt a márkát is mindenki ismeri. Amikor én először találtam ezzel szemben magamat bementem a sorok közé és szinte felnevettem,hogy mennyire "nagymamás" ruhák vannak ott, és többet arra a részlegre be sem tettem a lábamat, főleg azért nem, mert úgymond szégyelltem, hogy milyen is lenne már az ha a Tesco-ból öltözködnék?! Nevetséges! DE, ez a véleményem egy hosszadalmas idő után szerencsére pozitív irányba megváltozott, hiszen egyik nap belebotlottam ebbe a gyönyörű barna bokacsizmába, és egyenesen beleszerettem, így ezáltal is egyre több F&F márkájú ruhának lettem a tulajdonosa. Persze nem halomra vannak az efféle ruhák a gardróbomban, de azért akad belőlük. És utólag jöttem erre rá,hogy nem is szégyen az ha F&F ruháid vannak, mert ez is csak egy kezdetlegesen nagyobb márka, úgy mint a többi ahol szoktam vásárolni. 
Szegecses lábbeli- 4.000 Ft körül (Deichmann)
Bakancs- 5.990 Ft (Deichmann
Világosbarna, western bokacsizma- 5.990 Ft (F&F)
Sötétbarna, szegecses bokacsizma- 8.000 Ft (Deichmann

Blúzok,pulóverek,ingek:
Amint látjátok a leginkább kedvelt márkáim, ahova ha tehetek mindig elsőként megyek be a vásárlások során az a H&M, Bershka, C&A és az F&F.
Sokan tudják rólam,hogy az első számú kedvenc márkám a H&M, pontosan az a fő stílusok amit én képviselek, a laza, de mégis elegáns és teljes mértékben letisztult. Sosem volt még olyan amikor bementem oda és ne vettem volna valamit, esetleg egy kis apróságot, de az a baj,hogy onnan nem tudok úgy elmenni,hogy ne lenne valami a kezembe, a zacskómba, amit a gardróbomban tudhatok pár óra múlva.
Virágmintás fekete-fehér alapú felső- ajándék volt (Bershka)
Sima, egyszerű szürke topp- 2.499 Ft (C&A)
Csipkés, sötétkék felső- 1.990 Ft (F&F)
Kockás ing- 2.999 (H&M)
Kötött fekete-fehér pulóver- 4.990 Ft (H&M)
Fehér, sötétkék, sima topp- 2.500 Ft (H&M)


Nadrágok, overallok:
Ahogyan látjátok itt is leginkább a H&M dominál. Sokan tudják rólam,hogy nem igazán szeretem a NewYorker-t, nem áll hozzám olyan közel, a ruhák sem annyira tetszenek, nem az én stílusom. Ez a farmer overall onnan van, de ezt csak interneten keresztül rendeltem, egy lánytól. E-bay-en sokszor rendeltek, mert nagyon szeretem, és nagyon sok nagyobb márkás ruhát (Asos, Zara, TopShop, Burberry) olcsóbban, még szállítási költséggel is meg lehet kapni,mintha az eredeti áron rendelnéd meg, az eredeti honlapról.
Amint az látható a C&A nadrágomat egy kis DIY szakadás alá vetettem. Helyenként direkt koptatott és szakadt volt, úgy vettem még régebben, de egy kicsit rásegítettem ollóval és papírral.
Fekete-fehér,boka fölé érő nadrág- 2.990 /leárazáson vettem/ (H&M)
Fekete-fehér csíkos leggings- 4.000 Ft (E-bay)
Farmer overall- 2.500 Ft (NewYorker-rendelve)
Szakadt, koptatott farmernadrág- 4.990 Ft (C&A)
Fekete, farmer anyagú overall- 10.199 Ft (Bershka)
Fekete, farmer anyagtú, cső szárú nadrág- 4.990 Ft (H&M)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése