2013. július 8., hétfő

Now You See Me

Sziasztok,
ahogyan írtam a FB oldalon is, hamarosan visszatérnek az outfit bejegyzések, aminek ahogyan elmondtátok, sokan örültök, és én is szívesebben csinálom. Kértétek,hogy írjak a folyókúrámról is, és meg is fogom tenni idővel, csak össze kell szednem mindent, de ígérem: hamarosan jön olyan bejegyzés is!
Örülök,hogy ennyire feliratkozóm lett itt, és ennyien olvassátok ezt a blogot is, és ennyien lájkoltátok már most a FB oldalt is. Köszönöm nektek♥
Most egy kis film "kritikával" készültem nektek, remélem tetszeni fog.
Puszi,Berni.

Képzeljétek el, a napokban az egyik barátnőmmel úgy voltunk vele,hogy elütjük az egyik szombati napunkat, és sok gondolkozás után az egyik legjobban bevált programunk után mentünk. És eldöntöttük,hogy elmegyünk egy kevéskét mozizni. Interneten meg is néztük,hogy melyik vetítésre szeretnénk majd beülni, először a Gyakornokokat olvasta fel nekem a barátnőm, rögtön rá is vágtam,hogy az tökéletes lesz, hiszen megszeretném nézni. Már az előadást is kiválasztottuk, meg minden mást, már pont jegyet rendeltünk volna előre, erre bejött az apukám, és mondta,hogy miért nem nézzük meg a szemfényvesztőket? Nagyszerű ötlet volt tőle, hiszen utólag is nagyon örülök,hogy erre a fimre mentünk el, hiszen egyszerűen varázslatos volt minden egyes másodperc.
Sokat hallottam erről a filmről, és már az előzetes is párszor lepergett a szemem előtt a tévén keresztül, és nagyon megfogott már akkor is. Úgy voltam vele,hogy szívesen eljutnék a mozikba egyik nap,hogy ezt a filmet megnézzem, de ha nem is sikerül a tervem, akkor otthon is jó lesz. De eljutottam, és nagyon örülök neki. Már a szereplők magába véve egyszerűen megfogtak, szinte mindegyik színészhez tudtam kötni egy adott karaktert az eddigi filmjei közül. Isla Fisher színésznő volt az aki hozzám nagyon közel állt, az első filmje amiben én megismertem őt, az az Egy boltkóros naplója volt, nagyon tetszett a történet, bár sokan a föld alá tiporták, de az a kevés százalék mellett állok, akik szerint nagyon jó volt. Nekem igazán azért tetszett,mert én is egy efféle boltkórosnak mondhatom magamat, hiszen imádok vásárolni, ha bemegyek valahova a legtöbb esetben, valamilyen kis "kincset" mindig veszek. Azért nem mondanám annyira súlyosnak mint a Boltkóros naplójában az én esetemet, de sajnos közelítek felé, de nem sodrom magamat adósságokba meg semmi ilyenbe. Aztán Isla feltűnt a Lánybúcsúban is, a Nagy Gatsby-ben is, és számomra egyre ismertebbé vált.
A másik szereplő akit szintúgy szerettem a filmben a: Morgan Freeman volt. Elmondhatom,hogy nagyon szeretem a munkásságát, azt meg főképp tisztelem amit az évek alatt letett az asztalra a színészet terén, csodálatos és különböző karaktereket játszott el mindig is, és mindegyikben a legjobban alakította, teljesen tud azonosulni az adott személyiséggel, az adott kinézettel és szerintem minden egyes filmben, minden egyes kockában eleget tesz a maga karakterének a megformálásával. A Szemfényvesztőkben is most sok szerepe volt, és hiszen az elején teljesen magabiztos volt, és felmutatta nekünk,hogy a színészek, a bűvészek milyen trükköket,hogyan csináltak meg, és leleplezte őket egyszeriben, és minden megoldást megragadott,hogy leránts róluk a leplet, és napvilágra kerüljenek az bűvészek trükkjei, és ez alól a filmben 4 főszereplőt sem tartotta kivételnek.
Amikor megláttam a szereplőgárda listáját az interneten, akkor rögtön kiszúrtam egy számomra különösen szeretni való férfi nevét, aki nem más mint: Dave Franco.
Dave bár még fiatal, de az ő munkássága is már nem semmi,hogy mennyi filmben szerepelt,hogy mennyi karaktert megformált és eljátszott már. Nagyon sok alakítását láttam már. Igen, nem tagadom lenyűgöző pasi, a mosolya engem teljesen megfogott, az arcától kiráz a hideg, és végigfut rajtam a libabőr, és a teste, a mimikái is kikészítenek. Eddig az összes filmjét láttam, amiben már nagyobb szerepe is volt, például az Eleven testeket, a Frászkarikát, a 21 Jump Street-et, a Charlie St. Cloud halálát és életét is.
A másik szereplő még, aki egy rendőrt alakított azon nagyon meglepődtem, hiszen sajnos, magamra is vethetek, és eláshatom magamat, de nem vettem észre a nevét. Amikor berobbant a képernyőre, az óriási vászonra és kiformálódott előttem az arca, az alakja, a folyamatosan, rendszeres magyar hangja akkor rögtön odafigyeltem,hogy benne van a filmben Mark Ruffalo is. Nem is a karakter neve jutott az eszembe, és akiknek meséltem a filmről, és Mark-ot csak úgy hívtam,hogy Hulk. Hiszen ez a karakter, ez a "szörny" áll hozzám a legközelebb, ez ragadt meg bennem a legjobban az alakításai során, hiszen a Bosszúállókban is fantasztikus volt.
Mark a Szemfényvesztők elején nekem csak egy ilyen mellékszereplő volt, egy sima rendőr aki próbálja lebuktatni a 4 főszereplőt, és lecsukni őket, a mellette szolgáló kezdő rendőr lánnyal, akinek ez volt a legelső ügye az életében. Aztán kiderült a legutolsó másodpercben,hogy Mark a főfőszereplő az egész filmben. Hiszen kiderült,hogy ő a bűvész, aki irányította az egész filmet, minden ágat, minden egyes fonalat. A rendőrség oszlopos tagja volt, és mindenkit átvert. A közönséget is, akik a moziban ültek, és a vásznon keresztül nézték az összes apró kis kockát is. Még engem is átvert, hiszen azt mondták,hogy van egy: 5-ödik személy a bandában, és teljesen másra gondoltam,de kiderült,hogy ő az: ő a legfőbb bűvész mind közül.
A film alatt egyszer sem volt olyan gondolatom,hogy "Mikor lesz vége?" "Vajon hány perc van még belőle?" "Hány óra lehet most?" "Hmm..elfogyott az innivalóm."
Hanem azt a 2 órát végigültem, és mindvégig élveztem.
Nagy kalappal Louis Leterrier-nek, a rendezőnek,hogy megalkotta ezt a filmet, és ekkor látványképet, ekkora élményeket adott az embereknek, ekkora látványosságot.
Mindenkinek csak ajánlani tudom,hogy nézze meg ezt a filmet. Azért is írtam le most nektek,hogy mit gondolok róla,hogy mi a véleményem,hogy megnézzétek,hogy megkedveljétek ti is és,hogy megismerjétek ti is ezeket a csodás színészeket, és ezt a fergeteges történetet.
Nagyon tetszett a története is, hiszen ilyet még nem láttam, nem olvastam, nem hallottam mint ami ennek a filmnem a forgatókönyve volt. A látvány elvitte nálam mindent, megtudtuk az össze trükköket és minden egyes fortélyt is, amiket a filmbeli bűvészek elkövettek, és pár olyan titkot is, amit az igazi, nagy mágusok is csináltak. Úgy voltam ezzel a filmmel,hogy ezen nem fogok sírni, és amikor már javában folyt a vetítés, akkor is, egyszer sem volt olyan érzésem,hogy sírnom kéne, pedig én szinte minden egyes filmet megsiratok, mindegyiknél végigmegy bennem egy érzelmi hullám, amit sajnos nem tudok visszatartani, és ott pityergek magamban. És a film közepe fele rá kellett jönnöm,hogy most sem kíméltek meg engemet,hogy megint sajnos szabad utat kell majd adnom pár könnycseppnek, de aztán megfogott egy gondolat,hogy biztosan nem halt meg az a férfi szereplő benne, hiszen mágusok és minden trükköt bevetnek, és szerencsére élt a végén. Happy End lett a film, aminek nagyon örültem.

Ti már láttátok a filmet?
Ha IGEN, akkor írjátok meg kommentbe,hogy tetszett-e vagy sem. 
Vagy pedig,hogy milyen filmet ajánlotok,hogy én nézzek meg, mert nyitott vagyok szinte minden kategóriára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése