2013. augusztus 14., szerda

Kedvencek szerdája

Sziasztok,
elérkeztünk a második kedvencek szerdája bejegyzéshez. Ahogyan a visszejlzéekből láttam, az első tetszett nektek, így próbáltam szintúgy nagy kedvencekkel jönni. Bár most nem annyi tétel szerepel a palettámon mint az előzőnél, de igyekszem. Jó olvasást, remélem valamihez kedvet kaptok majd.
Puszi,Berni.


1. Mostanában teljes mértékben tumblr és Instagram mániákus lettem. Régóta szerettem volna saját Instagram fiókot, és a közelmúltban egyik barátnőm segédkezett ebben nekem, így lett is. Bár sajnos nem tudok felmenni egy ideje, mert a telefonom nem engedi,hogy letöltsem a programot, így csak más telefonjáról wifi közelében megy az egész. De a Tumblr, na az az egyik kedvenc alkalmazásom, oldalam lett. Éjjel nappal, ha tudok azon vagyok, rebloggolok és képeket teszek ki. Ott önmagam vagyok, és ott minden olyan képet feltehetek az én kis tumblim-ra amik konkrétan érdekelnek is! Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a kettő oldalt! Engem itt értek el: Tumblr és Instagram.
2. Amerikai Horror sztori. Gondolom sokatoknak ismerős ez a három szó, igen ez egy sorozat. Egy ideje nagy kedvencem lett, és péntekenként adják szinkronosan is, késő este a tévében, de mivel én sajnos az első évadból pár részről lemaradtam, így interneten nézem néha, amint az időm úgy gondolja újra az egészet. Benne van a nevében,hogy: Horror. Nagyon sok rész hátborzongatóan ijesztő, de én nagy horror és thriller párti vagyok, ezért is szeretem ezt a sorozatot. Különös benne az,hogy megvan az ő kis alap története: Egy régi ház, amiben nagyon régen gyilkosságok, és csupa rossz dolog történt. Felújították a látványért belülről, és eladták egy mostani korban élő családnak, a férjnek, a feleségnek, és a kislányuknak, plusz egy kutyusuk is volt. Ez idáig teljesen értelmes film,csak a házzal van egy kis gond! Sok szál és sok kérdés szövődik ki minden egyes részben, így még konkrétan én sem fejtettem meg mindent.

3. Amint látjátok a képen, az egy short. Nagyon megtetszett ez a Zara nadrág, főleg a színe és a fazona miatt, így olcsóbb is volt, és házhosszállítással is sokkalta olcsóbban kapom meg, mintha helyben venném meg, ami különös. Az utolsó S-es mértet rendeltem meg belőle, még ugyan nem kaptam meg, de már most nagy kedvencem , és nagyon sok mindennel fel tudom venni.

4. Itt konkrétan nem a  Vogue magazin a lényeg, pedig valjuk be, azért azt is nagyon szeretjük, hanem a modell. Ő egy csodálatos magyar lány, 15 évesen kezdett el modellkedni, a legfiatalabb modellek közé tartozik, ami különös és elgondolkoztató,hogy a küldföldi sztárvilágban mennyi ennyi idős színésznő, modell és énekes futott be nem? 15-16évesen kezdték és pár éven belül a csúcson voltam. Egyik kedvenc modellem és nagyon felnézek rá ezen a téren,hogy ma már 19 évesen milyen fotózási kampányokban szerepelt, mennyi helyes van/ volt leszerződtetve. A Glamour többször is készített vele interjút, és már a címlapokon is nagyon sokszor ott virított a csodás mosolya.

5. "Ennél zöldebb nem lesz". Nagyszerű könyv, nagyszerű íróval. Amikor megláttamúgy votlam,hogy beleolvasok és engem már a legelső mondat megfogott, csak ajánlani tudom mindenkinek hiszen nekünk lányoknak, nőknek nagyon hasznos könyv lehet. (x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése