2013. augusztus 31., szombat

Little Haul

Sziasztok,
most egy rövidke kis szerzeményes résszel készültem nektek. Pár darab ruha, táska, minden amit mostanában vettem, a napokban. Nem lesz hosszú, de régen volt Haul bejegyzés, így úgy gondoltam, hogy most csinálok egyet. Outfit poszt pedig a jövőhéten, vagy az azutáni héten várható!
Jó nézelődést, és örülnék neki ha TI KOMMENTBE leírnátok, hogy miket vettetek mostanában, vagy esetleg még a leárazásokon.
Puszi,Berni.

Az első egy sima, fehér felső lesz, amit egy DIY megoldással tettem sokkal szebbé. A felirat nem az én ötletem volt, hanem egy nagyon kedves, aranyos és segítőkész lánynál láttam ezt a felsőt, felettébb megtetszett, és persze mivel az ő ötlete volt, megkérdeztem tőle,hogy nem zavarná-e ha csinálnék én is olyasmit, csak kicsit másképpen, és nagyon örült neki,hogy az ötlete ennyi mindenkinek tetszik!

Ez egy Bershka ruci, nekem borzasztóan megtetszett. Mindössze 2.000 Ft volt! Nagyon tetszik a színe is, hogy ilyen kis lenge, jól fed ráadásul az a kis vékony, barna öv megkoronázza az egészet!
Látjátok, egy kis kiegészítő mikre nem képes?!

A következő darab, az újonnan szerzett H&M táskám. A tegnapi nap folyamán vettem meg, volt egy elképzelésem, hogy milyen másik sulitáskát szeretnék, és megláttam, és egyszerűen beleszerettem. Imádom rajta a műbőrt, azt,hogy fekete, és ami a legjobban tetszik benne az,hogy az oldala semennyire sem megszokott, engem teljes mértékben elvarázsolt! Ráadásul az új, 2013-as őszi kollekció alapdarabja is. 6.990 Ft volt, mindössze.

És végül megérkezett a várva várt Zara nadrágom is. Amibe első látásra beleszerettem. Ilyet kerestem már régóta, és nagyon megörültem neki mikor megláttam. Kiszállítással együtt mindössze 3.890 Ft volt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése