2013. szeptember 11., szerda

Így hord a nyári ruhádat ősszel - 1.rész

Sziasztok,
mostanában nagyon el vagyok havazva, annyi dolgom van. Az idei évemben, a suliban az is beletartozik,hogy egyik héten végig gyakorlatra kell járnom egy étterembe! De ma szabadnapom van (a héten az egyetlen), mert amúgy meg este 8 körül szoktam hazaérni.
De amint a címből is látjátok: "Így hord a nyári ruhádat ősszel" bejegyzéssel készültem nektek, azon gondolkoztam,hogy fotózzak 3 outfit posztot együtt és egy részbe tegyem bele őket, vagy külön-külön csináljak három outfit posztot,és arra jutottam,hogy külön-külön fogom őket csinálni. Így ez az első rész, és még lesz kettő.
Azért ezt a Bershka vékony,nyári ruhámat választottam mert egyszerűen imádom, és ősszel is megállja a helyét! Egy sötétebb,fekete, áttetsző harisnyával is jól mutat.
Puszi,Berni.






Kabát: H&M
Cipő: Deichmann
Ruha: Bershka


1 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon jó! :) És nagyon szép lábaid vannak! :) <3 /Miért nem írja ki a szívecskét?:/)

    VálaszTörlés